isimsizbebek Cansen ilk defa duydum alemsiniz😂😂😂 bende tam tersi yenidoğan bebeklere çok acıyorum kendi bebeğime de acıdım bilmedikleri bir yer alıştıkları yerden farklı diye üzülüyorum 😂😂😂
brnr09 Cansen ahah bu da güzelmiş canım🙈☺️ Hepimiz geçtik o evrelerden bak bize bir şey olmadı ona da olmayacak ve en güzeli hatırlamayacak 😅
ilkbahar Cansen zaten ilk başta bebek siyah beyaz görüyomuş.. Işık olsa da işine yaramaz endişelenme 🙂😄
ilkbahar isimsizbebek ben de geçen çok üzüldüm yazık kimsesi yok bizi de henüz tanımıyo diye ağlayasım geldi 😩🙂😄