Arkadaşlar benim iki genimde de heterizigot var gebeliğin başından beri oksapar 4000 ve coraspin kullanıyorum 2 doktora gözüküyorum 2 kaybım var ve 3. Gebeliğim 32 haftalık olduk bi doktorum perinatoloji uzmanı sonuna kadar iç dedi diğer doktor ise sadece oksapar kullan dedi sizler nasıl yaptınız çok korkuyorum