Türkiye hastanesinde çalışıyo op. Doktor ayse meryem uslu giden tanıyan varmı acaba ben şuan medical park a gidiyorum ama doğum sonrası ilgisiz olduklarını duydum doktorumuda seviyorum ama oda biraz mesafeli bi Doktor Örneğin mesaj atıp bisey sorduğumda sadece evet olur gibi kısa cevaplar veriyo bu davranışları itti beni biraz açıkçası medical de dogum yapan varsa nasıl doğum sonrası felan