Kızlar merhaba bugün itibari ile 37 haftalık hamileyim çatı muayenesi oldum doktorum 1-2 cm açıklığım olduğunu söyledi bebek baş aşağı pozisyonda fakat tam kafası kanala oturmamış henüz biraz daha zamanımız var dedi haftaya tekrardan gelmemi istedi son kontrolümüz olacak sonraki hafta doğumum olacak kısmetse epiduralli normal doğum olacak merak ettiğim şu şimdi 1-2 cm açıklık var ya haftaya kadar bu 4 ü bulur mu epidural içinde belli bir cm i geçmemesi lazım diye biliyorum heyecandan bugün sormayı unuttum doktora tecrübeleriniz nelerdir bu konuda