Uzundirekmerve kendinde normal doğum sürecini atlatacak motivasyonu bulamıyorsan hiç strese girme al tarihini ve sezeryan ol. Normal doğum yapanlara taç takmıyorlar. Kendini sıkıntıya sokma. Çünkü doğum uzun bi süreç, kendinde o gücü ve motivasyonu bulman lazım. Kimseyi dinleme, kulaklarını kapat. Ben de kendimde o motivasyonu bulamıyorum. Kendimi o sıkıntılı sürece sokmak istemiyorum. Doğumda bebeğin yaşayabileceği komplikasyonlardan korkuyorum. Hatta spinal sezeryan bile istemiyorum. Uyumak ve uyanmak istiyorum. Ayrıca kuzenim doktor ve hiç bir jinekolog karısına normal doğum yaptırmaz, onlar bile sezeryani tercih ediyor dedi geçen gün. Ayrıca vajinamın genişlemesini de istemiyorum. Evet güya toparlıyor diyorlar ama toparlamayanlar da var, yok değil. Hepsini düşününce kendi iradem ve tercihlerimle sezeryan istiyorum. Bu beni normal doğuran kadınlardan daha az anne yapmaz.♥️