Meryeyp Arkadaşlar bu cuma Allah nasip ederse oğluşumu kucağıma alacağım 39+3 olduk çok şükür yalnız ne açılma ne sancı var bebeğin kilosu 3700 oldu doktorum cuma yatışını yapalım dedi normal doğum çok istedim ama kısmet malum olmayınca olmuyor benim aklıma takılansa genel anestezi mi yoksa lokal mi karar veremedim sezeryan olan arkadaşlardan önerilerini bekliyorum şimdiden teşekkürler 🙏🏻
Davetsizmercimek Canım hayırlı doğumlar şimdiden , genel tavsiye ederim 👋🌺 benim ilki geneldi cok rahat ettim , şimdi yine genel olucam