turunculuanne Boncukk-5 ben siyahını aldım henüz kullanmadık ama beğeniyorum. Çok portatif bir şey değil sadece onu sıkıntı etmezseniz pusetle birlikte o fiyata gayet kullanışlı
MelisakayA Boncukk-5 off bende onu düşünüyorum Bi türlü karar veremedim mağazadan bKtım hoşuma gitti ama kararsızım
Sudeee07 Boncukk-5 bende ona bakmıştım görüntü olarak çok hoş onu alıcaktım ama yorumlarına baktım burda da sordum kullananlar çok fazla kötülediler hiç memnun kalmamışlar o yüzden minio Mint travel sistem aldım ben gayet memnunum 😊
Boncukk-5 turunculuanne yorumlara baktım ebebek uygulamasında o fiyata en güzeli bu yazmışlar 🧐 bende siyah almayı düşünüyorum renk açısından nasıl güzel mi peki
Nilay212 Ben bugun gidip baktim cok iyi durmuyo portbebesi falan kotuydu kullananlar daha iyi bilir tabi
turunculuanne Boncukk-5 evet normal siyah ve kenar kısımları rose gold- Gül kurusu arası bi renkte bence çok hoş. Ben kremrengi olanı da canlı gördüm onu da beğenmiştim eşim siyah olsun dedi siyahı aldık
Sudeee07 Boncukk-5 ben İzmir’de yaşıyorum burda barış bebe diye bir mağaza var ordan aldım ama genel olarak her bebek arabası satan yerde vardır marka olarak
04052016mh Boncukk-5 bende düşünüyorum ama şimdilik kararsızım çabuk karar vermek gerek ama ayın 8.den sonra e bebekde bebek arabası ve aksesuarlarına %20 zam gelecekmiş bilginiz olsun canım
Hicretelzem Ben de şubede gittim baktım çok kullanışsız duruyordu. Yorumlarda herkes pusetten sonraki dönem kullanılmadığını bebeğinin kaydığını yazıyor. Ki bence de çok dar içi. Onun yerine 950 tlye joie’nin yine pusetli bir modelini aldık.
Ekimannesi14 Ben aldim ama kullanmadım henüz gayet güzel port bebeyle birlikte katalana biliyo benm gorumcemde var eskitiler bile guzek yani tavsiye ederm