Merhaba ben 12 haftalık gebeyim geçen hafta ikili test yaptırdım şimdi e nabızdan baktım sonuç çıkmış fakat hiç bir değer yazmıyor tekrar çalışılacak yazıyor.Böyle bir şey yaşayan var mı?korkmalı mıyım?İçime bir sıkıntı düştü hemşire bir arkadaşımda sonuç pozitif çıkmış olabilir bu sebeple tekrar bakmak istemişlerdir ![dedi.!!