Mavi93 33 haftalık oldum kasıklarımda ağrılar arttı iki dk yürüyorum halim kalmıyor Ama uzandığım zaman agrı geçiyor bebek de çok hareketli baya zorlanıyorum benim gibi olan var mı?
Busesrmz Mavi93 benn🙋🏼♀️ Bende böyleyim hele ayağa kalktığım an yada hareket ettiğim an tuvaletim geliyor çok sık idrara çıkıyorum artık kasıklarım ağrıyor yürüyemiyorum bile bazen bebişimde çok hareketli karnım felan dalgalanıyor☺️
Kubra67 Mavi93 bende 31+2 deyim ayni durumdayim bebegin kalp atislari filan kasiklarimda ntsde kasiklarimda cikiyor ve karnimda düştü ama acilmam olmadığı için korkma diyolar ben yinede korkuyorum
Arslan98 Mavi93 benimde aynı canım hele bugün kasıklarımda ağrılar iyice arttj belim zaten ağrıyor kilolariniz nasıl doğum tarihi falan aldınız mı kizlar
Aktoprak Bnde 33 haftalik oldum.32 ye kadar hersey normaldi simdi ise bel agrisi yorgunluk karin agrisi hepsi var ozellikle ayakta dururken cok zorlanıyorum surekli yatıyorum nasil olacak bilmiyorum
Mavi93 Aktoprak evet benimde aynen öyle yemek yapmaya ayakta zor duruyorum bebek büyüdüğü için sığamıyor diyorlar o yüzden zorlarmış ama evden dışarıya çıkmaya yürümeye korkar oldum halim kalmıyor
Aktoprak Rabbim hepimizin yardimci olsun insaallah bn ilk zamanlarda zorlanmamistim ama son zamanlar hem gecmiyor hem cok zor
mrvky34 Valla yuruyemiyorum. Nefes darligi yasiyorum. Agridan ayakta kalamiyorum. 32 haftaligim. Ne yapacagim bilmiyorum
Mavi93 Arslan98 Temmuz 20 den sonra bekliyoruz hayırlısıyla normal yollardan gelirse 🙏🏻 Vala ben 48 ile hamile kaldım şuan 66 oldum🙈😃
inciiim Mavi93 34 haftalığım şükür çok ağrım yok fazla ama Bebek baya hareketli maşallah ama mutluyum bu durumdan 🥰
inciiim Mavi93 hepimiz inşallah canım çok fazla kilo almadım ve sürekli yatıyorum ona bağlıyorum evimde olsam zorlanırdım şimdi annemin yanındayım😇