1989-- Merhaba anneler, 31 haftalik oldum ve lohusa geceligimi secemedim siz aldınız mi hangi siteden aldınız ?
Aygul01 1989-- ben almadım gereksiz geliyor. Onun yerine sıradan ama güzel bir gecelik aldım ve bir tane pijama takımı bir tanede yedek.
morsunbul95 1989-- lohusahamileyimde aldım pijama takımı ve gecelik takımı yanında lohusa tacı ve terliği hediye geldi 180 TL aldım gayet güzel kullanisli
Bebus 1989-- instagramda zerre bebe sayfası var modeller diğerleriyle aynı ama biraz daha uygun satıyolar bakabilirsiniz
1989-- Gizemli91 banada cok pahali geliyor ama mecbur alacagiz o takimdan 4 lu takimlar cok iyi olacak gibi :(
CgdmZtrk Gizemli91 bana da öyle geliyordu. Terziye istediğim modeli 50 liraya diktirdim öyle de Güzel oldu ki. Gereksiz para bence
Uzundirekmerve brnr09 evet cidden pahali normal bi alt ust takim birde normal.elbise gecelik alin yeterliolcaktir 🙂
Anrebasum 1989-- hiçte mecburiyet degilmis☺ Ben normal yaptim gecelik elbise giydim sadece lohusa geceligini bosuna almisim🤭
Deletedmom217 1989-- ben lohusasepetinden almıştım. Memnun kaldım ama çok Gereksiz. 10 dk üzerimde durdu çıkardım. Onun yerine penye bi koşa bi de uzun gecelik alın. O kadar para vermeyin. Lcw de çok güzel penye gecelikler var.
1989-- Deletedmom217 teşekkür ederim bende kararsiz kaldim nasil birsey alayim ne yapayım diye ilk gebelik olunca
1989-- Caglademiral arkadaslarin dedigine gore bu 4 lu takimlardan almak gereksiz gibi galiba bilemedim
GebeAnne 1989-- lohusahamile_com dan 294₺ ye sabahlık, lohusa elbisesi ve alt üst takım olacak şekilde 4 parça aldım ürünler çok güzel kumaşı vs penye kumaş tavsiye ederim