Slnvlkn Merhaba güzel anneler 34+3 haftalık hamileyim dün kontrolde bebeğimin testislerinde ödem olduğunu söyledi doktor bu durumu yaşayan, duyan var mı 🤲🏼
YelizDurmus Slnvlkn yaşamadım ama post üstte kalsın belki bilen yaşayan vardır diye yazıyorum inşallah bişey yoktur sen duanı et yoktur bişeyi inşallah
Arya12 Slnvlkn görümcemin oğlunda görmüştüm canım içi su dolu balon gibi olmustu. Önemli bir şey değil zamanla geçmişti kendiliğinden.
Slnvlkn YelizDurmus Allah razı olsun çok teşekkür ederim detaylıya da girdim bişey denmemişti ilk defa dün söylendi
YelizDurmus Slnvlkn korkma kuzum olsa bile doğduktan sonra hemen tedavisi yapılır . Teknoloji bu konuda çok ileride 🤲🏻
Arya12 Slnvlkn doğumdan sonra geçmişti canım. Doktor ultrasonda farketmemiş sanırım. Doğumdan sonra görmüşlerdi .
Gldn7 Slnvlkn canım bnm ablamın bebeğinde vardı dogunca şiş gibi duruyo hidrosel sıvı var demişti dogduktan sonra doktor bi müddet sonra gecti kendiliginden 🌸
Slnvlkn Gldn7 anladım canım çok teşekkür ederim bende baktım Hidromek sıvı oluyurmuş kendiliğinden de geçebiliyormuş inşallah öyle olur