Biliyorum çok fazla post açılmış her birini okumaya calıstım ama benim gibi birini bulamadm bugün genelge yayınlandıktan sonra Başhemşireliğe gittim idareye bu konu icin bilgi almak adına çünkü 24+5 günlügüm genelgeye göre idari izine cıkmam gerek , idari birimdekiler bana bu genelgenin Cumhurbaşkanlıgından geldigi Sağlık bakanlıgınj kendi adına bir kurulla karar vereceğini söyledi nasıl yani diye bi şok oldum böyle resmi bir yerden yazı gelmiş ve hastanemiz kendi mi karar verecek? gün boyu gel toplantı bitince haberini alırsın dendi mesaii bitimine kadar gittm ama toplantı bitmemişti eve geldm bende ne aradılar ne bişey Şimdi ne olacak ? hastanesi icin böyle olan varmı İstanbuldayım yarın rapormu alıp gidicem idareye vericem öyle düşünüyorum mutlaka izin cıkmıştır … umarım