İlk vajinal Ultrsayonda Doktor bana rahmin kalp şeklinde güldüm doktora dedim ki ne kadar sevgi doluyum rahmim bile kalp şeklindeymiş demekki 😂 dedi çok değişik bi durum 🙂
internetten baktım bazı kadınlarda olabiliyormuş rahim şekil buzukluğu diye geçiyor… bi çok çeşidi varmış arasında zar olan Rahmi iki ayıran vs vs neyse ki benimki sadece kalp şeklinde risk teşkil eden bi durum yokmuş Berrak ettim aranız da böyle olan var mı veya çevreden duyan?. Bu arada 5+6 haftalık hamileyim umarım orda sağlıklıyla büyür… 🥰