Öncelikle herkese merhaba güzel anneler..
Kızımla maceramızı anlatıcam size, aylardan eylüldu kızıma hamile olduğumu öğrendiğim de ama zaten bekliyordum çünkü eşimle bebek istiyorduk. Onu öğrendiğim gün içim kıpır kıpır olmuştu sonra hamilelik serüvenimiz başladı. 8.haftaya kadar hiç birseyim yoktu bir gün bi kalktım mide bulantısı kusmalar her kokuyu duymalar derken 16. 17. Haftaya kadar hep kustum yemek yiyordum ama duyduğum kokular beni kötü yapıyordu. Mesela soğan kavurmasindan tiksindim buzdolabının kapağını açamadım. Aylarca yemek yapamadım ama Allah razı olsun hep eşim her zaman her konuda yardımcım oldu ki hala öyledir. Derken cinsiyet partisi yaptık ve bir dünya tatlısı kızımız olacağını öğrendik. Sonra detaylı ultrason zamanı geldi ve kızımın beyin sıvısı sınırda ölçüldü ve bize illa bir perinatolog gormesi şart denildi esim ve ben çok üzüldük normalde Çanakkalede yaşıyoruz burada olmadığı için istanbula çok iyi bir uzmana gittik ve evet sınırda ama bebegin herşeyi normal ama gene takip şart denildi 5 hafta sonra bakilacak bebek büyüyüp sıvı aynı kalırsa problem yok ama doğuma kadar hep bakılacak denildi. O 5hafta nasıl geçti tahmin edebilirsiniz. Neyseki 5 hafta sıvı aynı kızım büyümüş doktor dedi sen artık bunu unut normal hamileligini yasa. Öyle böyle derken 36.haftalara geldik birden bende yüksek tansiyon cıktı işte tansiyonum 14 15 falan ilaç verildi ve ilaç içtim. Ama herşey gene iyiydi çünkü protein kaçagim yoktu 38+3 gunluge doğum tarihimi koyduk ve spinal sezeryanla kızımı dünyaya getirdim. Benimde ilk doğumum olduğu için heyecan bilmemek korku karışıktı. Çok sabırlı ve kendime hep başarırsın kızım Melike dedim ve gerçekten herkes birşeyler anlatıyor herkese bakmayın bence çünkü herkesin doğum hikayesi kendine has. 27 mayıs çarşamba günü sabah hastaneye gittik saat 10da yatışım yapıldı nette takildim serum takıldı derken eve geldi ameliyata hazırladılar sonta sprey sıkıp taktılar ve sonta gerçekten öyle acıtan birşey değil sadece böyle bir cisim dokundu hissi oluyor o kadarcık. Daha sonra beni ameliyathane indirdiler ve spinal anestezi için oturdum gerçekten sinek ısırığı gibi iğne sonra zaten bacaklariniza beton dökülmüş gibi orada zaten anestezi doktoru olsun hemşireler olsun size herşeyi anlatıp sizinle sohbet halinde oluyorlar. Dediler ki bi çekiştirme dokunma hissedeceksin o kadar dediler ama ben onu bile hissetmedim. 13.21de kızım dünyaya geldi onun ağlamasını önce duyudansın sonra çocuk doktorumuz ilk ameliyathanede kontrolünü yapip yanagina koyucaz dediler o an dünya duruyor onun sesi onun teni bambaşka. Saat 14.00 a doğruda beni çıkardılar odaya aldılar 3 4 saat sonra bacaklarım normale döndü. Dikişlerinizde agri tabiki var ama dayanilmicak gibi değil yani en azından yavrunuzu görünce ve onunla ilgilenirken tüm acıları unutuyorsunuz. Daha sonra ben o akşam 8 gibi yürüdüm çünkü ne kadar hareket o kadar çabuk toparlama. Sonra o gece gazimi çıkardım altın bezlenmesine ragmen hep sabah kadar tuvalete gittim. perşembe günü taburcu olduk. Yalniz ben eve gelince de öyle yatmadım ve hep hareket ettim. Işte böyle hanımlar. Bu arada kızım 3625 kg 50 cm boyunda doğdu teyzeleri maşallah kızıma 🧿
Sezeryan doğum yapacak olan arkadaşlara tavsiyem doğuma giderken kayısı hoşafı yanınızda götürün gazını rahat cikarirsiniz. 🤗
Herkes hayırlı bir doğum diliyorum tüm anneler yavrularına yavrularda annelerine sağlıkla kavuşsun inşallah 🙏🤲🥰