Merhaba arkadaşlar. 24 haftalık gebeyim ve sağ böbreğimde büyüme olmuş. Ayrıca birkaç tane de taş var. Bu sebeple ultrason çekildi, doktor stent takılacak dedi. Narkoz verilecekmiş az miktarda da olsa. Bu durumu yaşayan var mı? Narkoz bebeğe bir şey yapar mı?