Kızlar 40+2 bugün kontrole gittim. Bebeğin başı çok aşagıda, 3 gündür belimde ve karnında sancılar var gelip geçen. Alttan muayene etti daha doğrusu edemedi canım çok yandı. Galiba çok kastım kendimi. Kilosuna da 3900 dedi iri bebek dedim hayır normal dedi 🙄 abi verin şu suniyi yaa 🤕 ama yok daha bekleyecekler. Var mı benim gibi dertli 😟