23.haftadayim istisnasiz her sabah böbrek ağrısıyla uyanıyorum. Doktora gittim cok az enfeksiyon gordu idrar yollrinda ama.bende yanma falan yok sadece böbrek ağrısı oluyor oda sabahları uykumdan uyandırıyor kalkınca geçiyor bu durumu yaşayan var mı kızlar