Aygul01 Seray123 ilk gebelikte yapılır ki ikinci gebelikte sıkıntı olmasın diye. Ben yaptırdım bi tane bide dogum sonra bi tane yapacaklar.
Eeisitan Seray123 ilk gebelikte yapılıyor bizim pozitif negatif uyuşmazlığımız yanlış hatırlamıyorsam 27. haftada yapılacak
Mdn Seray123 benim doktorum ilk gebelikte gerek görmedi ikinci gebelikte 28. Haftada yaptıracak(şuan ikinci gebeliğindeyim )
Yarim_Kilo_Kiyma Bizimde var kan uyuşmazlığı, doktor ekstra bir durum olmaz ise 27. Haftada vurucaz dedi , zaten bebek annenin kan grubunu alırsa sıkıntı değil dedi.
a_gzde Bizde de var doktorum ilk gebelikte sıkıntı değil. Doğumdan sonra yapıcaz dedi. YouTube’dan Kağan Kocatepe’yi izleyin o da aynı şeyi söylüyor