Purelove46 ben yapmadım annem yapıyor ama internette böyle yazıyor
Kantaron çiçekleri, sapıyla birlikte yıkanır ve kuruması için bir süre dinlendirilir. Kuruyan bitki elle küçük parçalar halinde ufalanır. Bir kavanozun içine çok sıkışık olmayacak şekilde doldurulur. Kavanozun içine zeytinyağı konulur. Ağzına tülbent sarılır. Kapağı kapatılmadan 5 gün süresince bekletilir. Bu sürede, kantaron özünü zeytinyağına bırakır. 5’inci günün sonunda kapağı kapatılır. 40-45 gün güneşte bekletilir. Bu süreçte yağın renginin kırmızılaştığı görülür. Bu süre içerisinde bir kaç günde bir kavanoz alaşağı edilir. Gereken sürenin sonunda ya bir şişeye doldurulur ve ışık almayan kuru bir ortamda muhafaza edilir.