Sinemisdemirag Kızlar 9+4 günlük hamileyim ve 2 gündür belirtiler yok oldu . Bu normal midir ?İlk gebeliğim ve içim rahat değil abartıyor muyum acaba ??
hunilimom Sinemisdemirag benim hiç belirtim olmadı ama olan arkadaşlarım bazen oluyor bazen olmuyor diyordu bi gün çok yoğun mide bulandıydı yaşarken ertesi gün yaşamıyorlarmış normal canım 🌸
Bgmky Sinemisdemirag ya aynen bende kafayı yiycem yaa. Ne mide bulantısı ne ağrı hiçbişey kalmadı. Arada bi kasık ağrım var ama çok hafif. Yarım saatte bir lavaboya gidip akıntı lekenlenme var mı kontrol ediyorum. Paranoyak oldum iyice 😔😐
Deletedmom262 Sinemisdemirag 33 haftaligim hicbir belirti yasamadim 😁 yeni yeni sirt agrilarim basladi.umarim boyle sonlandiririm🙏
nurbyrm44 Sinemisdemirag Bence abartıyorsun evham yapma belki sonraki günlerde belirtilerin artar aslında olmaması daha iyi işte bu dönemi rahat atlatırsan 2. 3 aylık dönem daha rahat geçiyor 😊
nurbyrm44 Deletedmom262 inşallah öyle devam edersiniz 🤲🏻😃kaç kilo aldınız ? ☺️ Ben çok almadığım halde artık son hafta yatakta tek dönemezdim eşim yardım ederdi 😅
nensimm Deletedmom262 maşallah Allah kolay doğum nasipetsin bana dua edermisin 3düşük ve 4 gebeliğim düşük riskim var kalbi çok yavaş atıyor 7 haftalık
Sinemisdemirag Benim en başından beri bütün belirtilerim vardı şu bir kaç gündür yok olduğunu için tedirgin oldum aslında sanırım normal 😊
Sevdiss_17 Sinemisdemirag normal bende bi kac yerde sormustum hatta o haftada mide bulantim kesildi bi 3 4 gun cok rahattim sonra tam gaz devam edip 11. Haftada bitti bi hafta cok kotuysem 3 4 gun mola veriyodu hala bile 16 haftalik olduk bazen hic hamile degilim sanki diyorum
Kubra67 Sinemisdemirag kanaman olmadığı sürece normal ama icinin rahat etmesini istiyorsan kadin doğum aciline gidebilirsin
Sinemisdemirag Kubra67 sanırım öyle yapıcam canım çünkü doktorumu görmeye daha 20 gün var hemen evimin yanında bir hastane var sabah gideceğim
betul1- Sinemisdemirag bende 9+3 oldum üç dört gündür bende de belirti yok bulantılarım geçti koku hassasiyeti devam sadece
Bsrlmnemr Sinemisdemirag belirtilerin vardı bi anda mı kayboldu? Mesela göğüs hassasiyetin vardı bi anda geçti mi? Miden bulanıyorken bir anda bitti halsizlik bi anda geçti gibi. Şimdi hiç olmaması normal olabilir bi anda geçmesi için doktora gitsen iyi olur derim.