Kızlar bugun bebegimin cinsiyetini ögrendim cok sükür🤲benim icimden hep kız geciyordu rüyamda bile görmüştüm ama OĞLUM olucak 🥰🤭ikinci bebegim ilkini düşük yaptim baskılari yuzunden resmen😒kayinpederin adı AVNİ hic bir anlamı yok ve cok sacma bir isim eşime söyledim cinsiyetini bugün küçük avni geliyor dedi bende koyucam yanina ek tamm ben sana koyma demiyo degilim dedim hayir koymuycaksin konuyu kapa neyse dedi bende ben o kadar acı cekicem neden koymuyormusum dedim tartismaya gerek bile yok bosver adı belli diyor hep anası yüzünden adını babanın adini koyacaz falan offfff bi heves bile yaşatmıyorlar napıcam bi akıl verin ben Musab koymak istiyorum ama bunlar 🤬