AydanB Piyasa da enox ve oksopar yok kullananlar ne yaptiniz acaba? Benim esim ecza deposunda calisiyo bulmaya calisiyoruz bulamassam doktora sorucam siz neler yaptiniz?
Ezgi_3434 AydanB Selam bende oksapar bulamayınca enox aldım 2 kutu yazıyor allahtan ama iğnem bitmişti tamamen şansa oksapar buldum kendi mahallemde. Çok sıkıntı oluyor kullanmak zorundayız ama her seferinde iğne arayışına giriyoruz
mlsmrtgl AydanB hangi şehirdesiniz acaba ? Bugün biri böyle bir başlığa 15 inde piyasaya girişi olacak diye duyum aldım demişti ama en kadar doğru bilmiyorum 🤷🏻♀️
elif00000 AydanB cnm biri az önce elimde 4 kutu var ihtiyacı olan varsa gönderiyim yazmış bak istersen
Syh42 AydanB cok zor bulunuyor. Ben de baya bi eczane gezdim. En sonunda bulup aldım. Rapor olduğu için 9 kutuya kadar veriyor.(raporunuz varsa)