Benimde aşılamam 11.11 de oldu tahlil günüm yarın fakat ben cok sabırsız davrandım ve aşılamadan 10 gün sonra kan testı yaptırdım sonuc negatıf adet olmam gerekıyordu 21.11 olmadım bır heves test yaptırdım ama hala adet olmadım ve dün cok hafıf bir pembemsı kanamaya benzer silince peceteye bulasacak sekılde bırsey yasadım sonra devamlı baktım ama tertemız kafam karıstı yerlesme kanamasımı acaba ve hala adet olamadıgıma göre acaba hamılemıyım ?