Sunadg ben ilk gebeliğimi abur cubur yiyerek geçirdim oğlum 3370 gr doğdu (37 haftalık) ve çok şükür sağlığında hiç bi problem yoktu çok güzel gelişmişti tosbik bi bebiş olarak doğdu . İllaki zararlı normalde bile yemesek iyi ama ben çok severim bence aşırıya kaçmadıkça bi sıkıntı olmaz