Deri Gebeliğin ilk ayında sık idrar’a çıkmıyorum nedense diğer 3 gebeliğimde gece 2 kez mutlaka kalkardım şimdi çok nadir 1 kez normalmıdır acaba bilgisi olan varmı🙏🏻