brctpc_34 Merhaba arkadaşlar aranızda Medipol Pendik hastanesine giden var mı doğum yapan ya da hizmet nasıl doktorlar nasıl bazı hastaneler gibi ekstra ücret çıkarabiliyorlar mı gereksiz yere cevaplarsanız sevinirim
Kuzey20_ brctpc_34 bende gidiyorum ama doğum yapmadım 35+4 üm 30. Haftamda yüzyıldan buraya geçtim. Temiz güzel hastane canan acar demire gidiyorum. Çevremize göre en uygun burası yeni hastane oldugu içinde güzel bi hastane bir iki hafta içinde illaki içimizden biri doğum yapmış olur o hastanede alırız haberleri doğum ve sonrası hizmetlerini 😄
gzmdnz35 Bende bir kere gittim burda doğum yapmayacağım ama hastaneden de doktordanda aşırı derecede memnun kaldım 😍 Saadet hanım a gitmiştim çok ilgili doktor 👩⚕️
Deleted5544 37+4üm canan hanıma gidiyorum hastaneden ve doktordan cok memnunum. arkadasım 1 ay önce doğum yaptı belirtilen doğum ücreti haric hicbir ek ödeme yapmadılar, hastaneden de memnun ayrıldı ☺️