Ksevda Merhaba güzel Anneler 💐 henüz hamileligin ilk haftalarindayim, erkenden catlaklar icin önlemimi almak istiyorum. Tavsiye edeceginiz kremler, serumlar, yaglar varmi? Mustela krem ve serumunu kullanan varmi aranizda? 🌻 kendinize iyi bakin 🌹
helen20 Lierac çok övüldüğü için aldım fakat benim tenimi yeterince nemlendirmiyor, palmers da aldım o yüzden; hem çok daha iyi nemlendiriyor hem de fiyatı daha uygun. Elimdeki azaldığı için ve karnım büyümeye başladığı için mustela çatlak önleyici yağı ve kremini almayı düşünüyorum şimdi de çünkü yorumları çok iyi.
Bsrlmnemr kızlar ben 25 haftalık hamileyim göbeğim çok büyümedi iç karnım geniş galba 🤭 ama herkes şimdiden sürmeye başla hatta geç kalmışsın bi anda çatlak olur dedi.. Ben de sürekli çatlak kremi araştırıyorum.. Post iyi oldu :) kullanıp çok memnun kaldığınız krem hangisi?