Burcu3506 Arkadaşlar 2 haziran adet tarihimdi 2 gün önce test yaptım negatif çıktı hala adet olamadım tekrar test yapmaya çok korkuyorum adet belirtilerim var hala önce negatif sonra pozitif çıkan oldu mu
NurEto Burcu3506 benim adet günü negatif çıktı 3 gün sonra pozitif cıkmıştı ama kimyasal gebelikti çıkabilir bekle bakalım canm