Mahperi 2 gündür aşırı gazım zar gaza bağlımı bilmem ama bebeğin olduğu yerdede gaz çok olunca ağrı değil tamda batma yanma gibi bişey oluyo başına gelen oldumu hiç 14+2 yiz
Pankek Mahperi Bende de oluyor ama ben 36. Haftadayım. Kimyon gaza iyi geliyor. Yediklerine at birer kaşık. Gazı azaltır.
Smyrpd Haftadayım aynı sorun bende de var 🤭 Mahperi yediklerin etkiliyor olabilir ben fark ettim de salatalık yiyince aşırı gazım oluyor, sarımsak hakeza öyle çiğ soğan öyle, bi dikkat et bakalım yediğin içtiğin bişeyden olabilir 🤷🏼♀️ Folik asit tabletlerini içtiğim zaman da gazım çok oluyor unutmadan onu da söyleyim belki senin de öyle bişeydir
Mahperi Smyrpd 3 buçuk aylık olduğum için doktorumuz bıraktırdı 4 gün önceden gaz neysede bebeğin olduğu yerde yanma batma ne alaka onu anlamadım 🤔