Normalde gebeliğin son evrelerinde olurmuş kalça genişleyip doğuma haIrlandığı için kuyruk sokumu da acıyabilirmiş açıldığından, bende 36 dayım benimde ağrıyor ama ben esas ağrıyı 13-14 hflık iken çekmiştim oda biraz alakasız gelmişti dr uma, ama ben sürekli yatar pozisyonda idim ilk trimester de bulantı kusmalar yüzünden birazda hareketsizliğe de bağlamıştım