Merve-26 sağlıkla büyüt inşallah canım gözün aydın olsun 😘🥰
Ben bir şey sormak istiyorum 40+5olduk bugün,kızım gelmezse cuma günü yatışım yapılacak benim de
İçten dikişim var dedin içerideki yırtıkları nasıl dikiyorlar ki dikilirkek çok hissettin mi acıdı mı? Ve senin bebeğin de 3 buçuk kiloymuş benim bebeğim de 3 buçuk kilo zorlandı mı peki iri oluğu için