Bilen bilir doktor hatası yüzünden 23 şubatta 28 haftalıkken ikizlerimi doğurmak zorunda kalmıştım 1 hafta sonra da ikizlerimin tekini maalesef kaybetmiştim ve 50. Günün sonunda evimize geldik 3 gündür evimizdeyiz ve bebeğim artık kendi beşiğinde uyuyor hayal dünyasında gibi hissediyorum kendimi burada bana çok dua eden arkadaşlar vardı Allah onlardan razı olsun Allah kimseyi evladıyla sınamasın 🙏🏻🙏🏻♥