Bende anlamıyorum 10 15 kişi aynı mesele için konu açmıştır. Biz hamileyiz bir günümüz iyiyken bir günümüz kötü geçiyor, kendimize dünyayı dar ediyoruz ve hepimizde ruh hallerimizi biliyoruz. Belki kaynanasına kızdı belki kocasına anlatacak kimsesi yok açtı konu eğer ki saçma ve gereksiz görüyorsan yorum yapma girme okuma neyin sinirini çıkartıyoruz birbirimizden anlamıyorum. Yok açtığınız konu saçma bu tartışılır mı bazı kişiler kavga etmek için yorum yapıyor sinirimi atayım diye sen sinirini atacaksın diye karşındaki insan da üzülüyor. Bunları düşünerek yazmak lazım. Herkes istediği konuyu açmak da yorum yapmak da özgür eleştirmek hakkımız değil. Empati kurun biraz lütfen.