DuhaninAnnesi Ezgi-ceren bende anlamıyorum doktor erkek dedi ama nedense emin olamadık bi türlü ya kordonsa diye büyük duruyor bide 🤭
Ezgi-ceren DuhaninAnnesi o bölgeyi büyütüp görüntüyü aldığı için büyük görünüyor olabilir mi 🤔 detaylı ultrason zamanı gelince tamamen netleşir bence 😅
Sehribann Mutlu_anne00 bana 12+4te erkek dendi 17.haftada da erkek dendi. Sizin gibi belki kiz derler diye dusunmustum ama erkek diyorlarsa pek yanilma olmuyormus cogunda. Kiz diye hissediyordum hep.
DuhaninAnnesi Sehribann bende öyle iste. Içimde tuhaf bir his sanki erkek değil gibi içime sindiremedim bi türlü eminde olamadım bakalım değişecekmi 🤷🏻♀️
Aygul01 DuhaninAnnesi ayy 😂 bende bakıyorum bakıyorum çözemedim🙊 hayırlısı olsun cnm zaten bu haftalarda cok belli olmaz. Bi kaç hafta sonra netleşir.
Csnsu DuhaninAnnesi 13 te bnada kordonu gösterip erkek demişti 15 te kız 20 de kesin kız demişti fotoyu arıyorum atıcam bak gör 😂
DuhaninAnnesi sinber dimi zaten doktor değiştircem 1 ay sonra başka doktorun fikrini de alırım oda erkek derse emin olurum 😂 o zamana 17 haftalık filan olucak
sinber DuhaninAnnesi aynen 🥳 ben haftaya gidicem bakalım yine erkek derse ben de sil baştan alışveriş yapmam gerekecek
DuhaninAnnesi sinber ay evet 🙈🥰 Allah gönlüne göre versin kuzum bi kızın var oglusunda olur inşallah. Ilk çocuğum kız erkek farketmez ama hissiyat tuhaf kız gibi hissediyorum hâlâ değişik birşey 😂
annee27 Pipi gbi cnm sanki ya bnm oglumunda boyle buyuk duruyor gbi fln ddk esimle güldük flnda birazda doktorlar netlik acisindan bu sekil yakinlastryorlar galiba 🤭🤭🤭
DuhaninAnnesi annee27 olabilir kuzum başka bir doktora görünücem emin olmak istiyorum alış-veriş filan yaparım sonra cinsiyeti değişir büyük şok 😂
sinber DuhaninAnnesi valla öyle olmasını istediğimiz için mi yoksa gerçekten hissediyor muyum bilmiyorum ama ben de kız olarak hissediyorum ve herşeyim yemem içmem ruh halim bulantı olmaması vs vs berrayla aynı bakalım
DuhaninAnnesi Aygul01 doktor neredeyse çok net konuştu birde ustunee boyun kısa normal doğuramazsın sezaryen olur diye ekledi 😕
DuhaninAnnesi sinber allah gönlümüze göre versin diyelim hayırlı sağlık olsun inşallah anlarız yakında 🤭🤭