Eminerd Merhaba 24 haftalık hamileyim ve çok sık olmasa da karnım sertleşiyo ve bazen ağrım oluyo neden oluyo bilen var mı ?
Manyakcadl Eminerd bilmiyorum da bende de var doktora sordum normal dedi bebek bi yerde toplaniyo bazen heralde o ara sertlik oluo tabi