Kızlar merhabalar ben 38+4 hamileyim cok az kaldı şükür yavruma kavuşmaya
bu zamana kadar hep normal Doğum istiyordum fakat dün doktora gittim bebeğin kafası 9.98 çıktı doktor normal doğması zor biraz dedi sezeryan yapmak istedi ama ben bekliycem dedim sizce napayım 😕😟😔 ben hep normal olsun diye bekledim böyle olunca kafam çok karıştı kilosu falan normal 3550 çıktı doğurabilir miyim 😢