Sibelyunusamine Arkadaşlar 12 haftalık gebeyim bu mide bulantılarım hala geçmedi nezmaan biticek bu durum sizinki nekadar sürdü
Zeynep24 Sibelyunusamine bende çok çektim canım allah yardımcın olsun benim 16.haftamda geçti inşallah en kısa zamanda seninde geçer🙏🏻
Umrankement Sibelyunusamine benim cok sukur 13 haftamda bitti . Limon kokla limonlu su ic bol bol cok geciricek diyemem ama az da olsa rahatlatir 😯
Sibelyunusamine sercen sürekli bi kusma hissi midem agzımda dolanıyorum cok zor bi durum hiç bişey yiyemediğim için halsiz kalıyorum
Mis06 Sibelyunusamine 10+3 hala cok kotuyum kilo veriyorum ne zaman geccek hic bilmiyorum bazen tukenmis hissediyorum😔
Zeynep24 Mis06 çok iyi anlıyorum seni canım bende 5 kilo verdim ilk 3 ay 16.hafta geçti benim inşallah seninde en kısa zamanda geçer 🙏🏻
Minnakkkk 9+3 benım de çok feci en sevdıgım seylerin adını duyduğumda bile midem bulanıyor İnan önce gecsın dıyorum ama hıc gecıcek gıbı gelmıyor 😔
Mis06 Minnakkkk ayni durumdayim canim hayatimda bidaha asla et kebap tarzi seyler yiyemiycem galiba. Instgramda tum takip ettigim yemek sayfalarini takipten ciktim o derece kotu durumdayim
Minnakkkk Mis06 en büyük korkum etten tiksinmekti o da basıma geldi 🙂🙂 normalde uç öğün önüne koysalar hayır diyemezdım şimdi ise 🙈🙈
Sibelyunusamine Canım aksine ben etten yogurttan ve peynirden tiksinmedim bunları yiyorum heleki peynir kahvaltıda bşrtek peynir yiyorum
Semakrkmz 11+5 iz 7. Haftamdan beri çekiyorum çok güçsüz halsiz kaldım düzgün yiyip içemiyorum bebeğim gelişemiycek diye çok endişeleniyorum bian önce son bulmasını istiyorum mide bulantısı ve kusmanın 😞😞