melindam hadi ya 🥰 çok saol canım 🙏en iyisi karnımı doyurup gitmek, yoksa o açlıkla sancıyı nasıl çekicem bende bilmiyorum. İnşallah açılmam çabuk olur yoksa bende panik atak var ıkınamayabilirim diye de korkuyorum. Rabbim hepimizi bebişlerine kavuştursun sağlıcakla🙏