Hndgndzz Benim 90-120 arası değişiyor. 34 haftalık hamileyim. Kardiyoloji doktoruyla görüştüm ilk haftalarda 90larda oldugu için 28den sonra 110 - 120 arası olmasının normal oldugunu söyledi. Bu kadar yüksek olan var mı benim gibi?
Kaderdrsun12 Hndgndzz en son 127 yi gördüm canm banada normal dedi rahatsız ediyorsa seni ilaç yazayım dedi rahatsız etmiyor dedim bende ilaç almadım zaten doğurmak üzereyim bugün yarın bekliyoruz 😃
Tbusraaa Hndgndzz 28+1 oldum bende 95-125 arası gidip geliyorum. En başından beri hep böyleydi zaten 🥰
LeylaEce 25 haftada 92 filan çıkıyor genelde bazen daha rahatsız edici oluyor ama genel olarak alıştım
Hndgndzz 1-Geceleri uykudan uyandıran taşikardi olması durumunda 2-Hipotansiyon ve ya dirençli Hipertansiyon durumlarında Kardiyoloji muayenesine gelmemi söyledi doktorum. Onun dısında sorun olmayacagını söyledi. Sizin de bilginiz olsun. 🤗
Hayraz Hndgndzz yok yanlış değil 18 19 hep böyle ilk defa bugün 15 di doktor ölçü.. baktık olmuyor tansiyon ilacı yazdı.. malesef bi çok sorunla uğraşıyorum gebelik zehirlenmesi tansiyon şeker.. 33+1 haftadayım sürekli yatisimi yapmak istiyor ama ben istemiyorum ilaç kullanıp evde haftaları bitirmeye çalışıyorum en azından 36 37 haftaya girsem o şekilde ameliyat olayım.
Hndgndzz Hayraz Anladım, Allah kolaylık versin. Yine de bayağı ilerlemişsiniz. İnşallah sorunsuz bir şekilde doğum nasip olur.
Ezgi-ceren Hndgndzz benim de nabzım çok yüksek atıyor. Ama benm hamilelikten önce de öyleydi. Kalp kapakçıklarımda açıklık olduğu için bir nevi cereyan yapıyor 😅 ben söylediğimde tansiyon yüksekliği eşlik ediyorsa sorun olur dedi. Yoksa nabzı yükselmesi hamilelikte vücuttaki kan miktarının artması ile normalmiş. Siz tansiyonunuz yüksekse yine de bir doktorunuza danışın.