Benim kızım 18 aylık 12 haftalık hamileyim geçen hafta bıraktırdım ama önce 1 ay kadar gündüzleri emzirmeyi kestim zaten çoğu zaman yemek yiyordu en son da gece emmelerini kestim şimdi kalkınca su içiriyorum bazen direk geri uyuyor bazen de biraz ağlayıp mız mız şanıyor ama bi ben bi babası kucakta uyutup geri yatırıyoruz zor oluyor ama bende etrafındakilerin baskısıyla bıraktırdım çok üzüldüm hep süt yaramaz dediler