Nezoli Burcum34 24+2 deyiz bel ağrısı başladı iki gündür o zorluyor birde hareketleri yavaşladı sanki geçen haftaya göre sizdede öyle oluyor mu hareketler nasil
Nezoli Burcum34 aynen bende uzanicna daha net hissediyorum ama sırt üstü de pek uzanmayin deniyor zararı olur mu bilmem
Burcum34 htcmuhammed uygulamada zaten kaç günlük olduğu yazıyosuan 169günlük 6ay 180gün oldguna göre 11gün sonra 6ay oluyo😊
selin4141 Burcum34 22-26 arası 6. Ay olarak geçiyor canım benimde kafam karışıyor farklı bişey diyen görünce 🥴
Burcum34 selin4141 6.ayın içindeyiz ama 6ay 180gün ya bizmki suan 169günlük mantıken 11gün sonra 6ay oluyıruz