Azracelik Merhaba arkadaşlar bugün hastaneye gittim bebegimde hicbir sorun çıkmadı ama fetal eko iştendi kalbi için acaba aranızda bu testi yapan oldu mu çevremdekilere yapılmamış 20 haftaligim bu arada
Rumeys Azracelik Ben yaptırdım canım benimde bebeğimde hiçbir sorun yoktu kontrollerde fakat doktorum kontrol olsun bakılsın dedi üniversite hastanesinde baktırdım çok şükür herşey normal çıktı
Azracelik Rumeys 2li tarama testi bide 3 lü tarama testi yapmadım sağlığı hakkında bisey bilmiyorum daha doğrusu ailem izin vermedi korkuyorum bisey çıkar diye ama için birazda olsun rahatladı tesekurler
Rumeys Azracelik Ben ikili yi yaptırdım diğer üçlü falan yaptırmadım ama fetal eko ve ayrıntılı ultrasonun önemli olduğunu düşünüyorum fırsatınız varsa yaptırmalısınız bence