Ilkheyecan2514 Merhabalar güzel anneler ve anne adayları ben yaklaşık 5 haftalık hamileyim ve bulunduğum yerde sağlık ocağı kaydım yoktu yeni yaptım hastaneye gidiyorum şuan düzenli olarak sağlık ocağına da ayrıca gitmek gerekir mi? Ne gibi testler yapıyorlar Bilginiz var mı?
EdanurZ Ilkheyecan2514 kalp atışlarını alınca sağlık ocağındaki ebene bilgi veriyosun o zaman gideceğin zamanları söylüyor sana knun dediği zamanlarda gidiyorsun
EdanurZ Ilkheyecan2514 bana kalp atışı alınınca gel bilgi ver demişti kalp atışı alınca gideceğim canım benimde ilk gebeliğim 6+0 ım
mysweetbaby Ilkheyecan2514 ben takibimi özelde yaptırdığım için tüm testleri sağlık ocağında yaptırıyorum özelde çok pahalı diye.hem aşı takibin hem de aydan aya kan-idrar tahlili alıyorlar çok da rahat sonuçlar hemen çıkıyor ben çok memnunum her gittiğimde tansiyona bakıp bebeğin kalbini de dinletiyor.yani kayıt ol güzel ilgileniyorlar
Sezensu Ilkheyecan2514 Canım ben gitmedim aradılar virüs sebebiyle gelmek istemiyorum dedim kan testlerimi whtsaptan atmıştım Ebeye. 19. Haftada aşı icin gel dediler haftaya gidicem inşallah
Ilkheyecan2514 EdanurZ Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin 😊 farklı bir duyguymuş gerçekten 😊
Ilkheyecan2514 mysweetbaby evet bende özele gidiyorum bana doktorum da bu şekilde Bilgi vermedi sanırım daha çok yeni olduğu için ama insan eksik bişey kalsın istemiyor o yüzden gidip hemen kaydımı yaptırcam
Eee1 Ilkheyecan2514 Tabiki canım gitmen gerekiyor. Tetanoz aşıları olacak ilerleyen haftalarda. Ebe yapıyor sağlık ocagında. Tansiyon kilo ölçümleri yapıyor. Vs vs.
mysweetbaby Ilkheyecan2514 özeldeki doktorlar sağlık ocağına git kayıt ol demiyor evet bende çevremden bildiğim için gitmiştim bide zaten testlermi orda yaptırdığımdan :) eben senden numaranı alıp gerekli durumlarda seni arayıp çağıracak kayıt olduktan sonra
HtcGB Ne kadar ilgili ebeleriniz var.😬Ben 22. Haftada aşı için gittim. Ne kilo sordu ne tansiyon ne de farklı bir şey.😶Gerçi virüs döneminde bir şeyler askıya alındı ondan da olabilir.😊
linguist92 Beni de kayıttan bulup aramışlardı ilk başta. Ayrıntılı bi kan testi yaptırdım ekstradan, kilo tansiyon ölçümü oldu sonrasında tetanoz için aradılar ama ben yaptırmak istemedim. Arada bir arayıp soruyor gebelik nasıl gidiyor vs diye.
Ilkheyecan2514 Umarım banada ilgili bir ebe denk gelir tecrübelere ihtiyacımız var herkes birşey söylüyor yoksa asıl işinin ehli tavsiye verirse o daha farklı olur diye düşünüyorum
Tulay111 Sadece kayıt için gideceksen kalp atışını henüz duymadıysan gitmene gerek yok. E nabızdan aile hekimini ve sağlık ocağını değiştirebilirsin . Ben öyle yaptım normalleşme olduğu için biraz kalabalıklaşmış olabilir.
Ilkheyecan2514 Tulay111 kaydımı mecburen e nabızdan gerçekleştirdim evet daha küçük olduğu için kalp atışları duyulmuyormuş 6 haftadan sonra öğrenebiliriz dedi anladığım kadarıyla geç kalmamışım 😊