Myminik Merhaba canım.Üste kalsın diye yazıyorum.Sag salim al kucagina🤲 inşALLAH bi sorun yoktur🤲 İçin rahat olsun diye doktora git derim.Herkesde farklı oluyor.Farklı haftalarda azalıyor.Şimdi biz sana normal desek için rahat edicek mi? Ben olsam rahat olmam