Gozdeyuksel Bu dönemsel akıntılara herkes alışkındır mı ama sarı yada yeşil akıntısı olan oldu gebelik döneminde?
derinozkaya Gozdeyuksel ben canım asla gecmiyor fitil verdi gecirmedi krem verdi gecmedi şiddetlendi ikinci gece taktım bi hafta kesti sonra gene yeniledi canı istiyor kesiliyor böyle böyle gidiyoruz
kerimannesi Gozdeyuksel ben 5+2 bndede kahverengi oldu araştırdım normalmiş hormonlar yer degiştiriyormuş bide stresden uzak dur bn öyle yaptım dün vardı bugün yok
Serpilzararsiz Gozdeyuksel benimde 6 aydır var hiç bi şekilde gecmiyo bol bol su iç bide sirkeli suyla bol bol yika doktor öyle söyledi bana krem fitil fayda etmedi
Gozdeyuksel derinozkaya bende 3 -4 gündür başladı endişe ettim bebeğe bi zararı olur mu diye ama daha doktora haftaya gidicem
Serpilzararsiz derinozkaya aynı ben en son çare sirkeli su kullanıyorum oda sadece kaşıntı yi aliyo yarim saat😂
derinozkaya Gozdeyuksel allah korusun canım benim doktorum öyle bi sorundan bahsetmedi yani bebek icin bende gebelikten öncede vardı mantar
Gozdeyuksel kerimannesi benimde ilk Ay kahverengi geliyordu iğne olup dinlenmiştim benimde geçmedi sende dikkat et dinlen bol bol şimdi 4.ayım olacak bu sarı yeşil akıntı başladı şimdi
derinozkaya Gozdeyuksel demir vitamin harici kullanmıyorum canım akıntım cok kokulu oldugunda bi yarım fitil takıyorum sabaha kesiyor
derinozkaya Serpilzararsiz haha evet cok kısa süreli rahatlatıyor travazol galiba bi krem var yesil beyaz kasıntıya birebir canım geceyi rahat gecirtiyor en azından