Martta kürtaj olmuştum.İlk adetim vaktinde oldu bitti ikinci adetim de oldu biteli bir hafta oldu fakat birkaç gündür yine leke geliyor acaba kürtajın etkisinden dolayı mı hala kızlar yaşayanınız var mı ? Bu aralar da yumurtlama zamanım tekrar çocuk yapmak istiyorduk bugün başlayacaktık.Yapmamalı mıyım acaba