Ummuhan4934 yaklaşık bir haftadır kasıklarımda ve belimde ağrım var, göğüslerim çok hassaslaştı. Diğer günler hafifti ama bugün ağrım çoğaldı, aynı adet ağrısı gibi oldu. Akşamüzeri de kahverengi akıntı gibi birşey geldi. Çok üzüldüm hamile değilim diye. Adet sancına benzer ağrı yaşamak normal mi bu dönemde? Yerleşme kanaması olabilir mi? Adetime iki gün var daha