Merhaba sevgili anneler 🙋♀️Sıra bana ne zaman gelecek deyip sabırsızlıkla gün sayarken pamuğum 10 gün önce bize kavuşmayı tercih etti ☺ İkinci gebeliğim 6 yaşında bir oğlum bar 4 yıl kadar bi kardeş istemedik o süreçte polikistik over çıktı uzun ve yorucu bi tedavi süreci atlattık sonrasında istedik ama iki yılı beklemek zorunda kaldık 8 haftalıkta kanamam oldu bebeğimi kaybetmek üzereyken tutundu bize zorlu bi hamilelik sürecinden sonra geçen çarşamba doktora gittik ellerimde ayaklarımda ve yüzümde muhteşem şişlikler vardı(11.04.2018) ultrasonda herşey iyi görünüyordu nstye gittik yine bi sıkıntı yoktu ama sevgili doktorum şişliklerimden çok rahatsız oldu bi kaç test istedi kan idrar tüm tahlilleri verip eve döndüm herşeyim hazırdı psikolojim hariç 😢 öğle arasından sonra aradım doktorumu idrarımda proteğin kaçağı ve kan pıhtılaşmamda düşüklük tespit edildi hamilelik zehirlenmesi olabilir acil almamız lazım dedi cuma olsun bari dedim hem şok hem sevinç ve muhteşem bi korkuyla cuma(13.042018) sabah yedi buçukta hastaneye gittik odam hazırdı hemen üstümü değiştirdiler sedyeyle aşağıya indirildim 8;15 de belimden iğnem yapıldı 8:45 te kızımla odamızdaydık sezeryanım çok güzel geçti ameliyat boyunca çok ilgilendiler ama grip olarak girdiğim için öksürüğüm çoktu öksürdükçe dikişlerim çok ağrıdı onun dışında herşey yolunda korkmayın anne olmak hayatım boyunca edindiğim bütün sıfatların üstünde ve bu yaşadığım herşeye değer ...biraz uzun oldu ama sizlerle paylaşmak istedim hepinize güzel doğumlar ...bu arada 37+1 de doğduk kuzum