Kızlar merhaba. Birkaç hafta önce böyle bir post okumuştum ama sizlere de sormak istedim. 28+5teyim son 2-3 gündür bebeğimin hareketleri azaldı bayağı hareketli bir bebek normalde. Doktora da var daha. Sizlerde de böyle bir şey yaşayan oldu mu? Büyüyüp yeri daralıyor diye mi az hareket ediyor acaba ?