cutemom95 doktor bana az veya çok demedi bende sormadım az mı çok mu diye. Karşı komşunun 2 çocuğu var bana biraz boyuda kilosuda fazla sanki deyince tedirgin oldum. Birde normal doğum istiyorum kilosu fazla olunca sezeryan olduğu için korktum kahvaltıda falan az yedim hatta kilo almasın diye